Σελίδες

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Romwe finds!!!

Καλημέρα κορίτσια και καλή εβδομάδα!!

Ξέρω ότι έχω καιρό να κάνω post αλλά δυστυχώς ο χρόνος μου αυτές τις μέρες δεν μου το επέτρεψε! Οπότε αποφάσισα σήμερα να κάνω μια μικρή αναρτησούλα και να σας δείξω κάποια πράγματα που διάλεξα από ένα site, για να εξαργυρώσω ένα κουπόνι που κέρδισα σε ένα giveaway.
Το site είναι το Romwe και μπορείτε να βρείτε τα πάντα, από ρούχα και παπούτσια μέχρι αξεσουάρ και κοσμήματα. Και το καλύτερο από όλα? Έχει δωρεάν αποστολή παγκοσμίως!
Αυτά που διάλεξα εγώ σας τα δείχνω παρακάτω!

Good morning girls and have a nice week!!

I know I haven't posted in a long time but unfortunately my limited time these days did not let me! So I've decided to make today a small post and show you some things I picked out from a site, in order to cash a coupon I won in a giveaway.
The site is Romwe and you can find anything you like, from clothes and shoes to accessories and jewellery. And the best thing of all? It has free worldwide shipping!
You can see the things I chose below!

Hollowed Carving Detachable Collar

Black Bling Bowknot Earrings

Heart bracelet
Butterfly ring! - my favorite of all!!

Αυτά διάλεξα!! Πώς σας φαίνονται? Εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ! Επίσης να πω ότι τα παρέλαβα σχετικά σύντομα και σε άψογη συσκευασία. Εσείς έχετε αγοράσει ποτέ κάτι από αυτό το site?
Περιμένω τα σχολιάκια σας!!
Μέχρι την επόμενη φορά να προσέχετε!

Φιλιά,
Μένια

This is what I chose!! What do you think? I love them very much! Also I want to say that I received them pretty quickly and in a perfect packaging. Have you ever shopped from this site before?
I would love to read your comments!!
Until next time take care!

Kisses,
Menia

3 σχόλια:

  1. Το δαχτυλίδι με την πεταλούδα είναι όντως εκπληκτικό!!!! Δεν το έχω ξανακούσει αυτό το site. Θα πάω αμέσως να του ρίξω μια ματιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κολιέ είναι απίστευτο!! Τόσο όμορφο!! Τώρα τελευταία κάτι έχω πάθει με τα statement κοσμήματα..πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφθώ το site. Αχ τι μου 'κανές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσαν! Κι εμένα μου αρέσουν τα κοσμήματα να λένε κάτι...να είναι πρωτότυπα! Φιλάκια!

      Διαγραφή