Σελίδες

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Avene Cleanance review

Καλησπέρα κορίτσια
Απόγευμα Κυριακής και παρεούλα με ζεστό καφέ αποφάσισα να σας πω την γνώμη μου για κάποια προϊόντα της Avene που δοκιμάζω εδώ και λίγο καιρό.

Good evening girls
Sunday afternoon and while drinking my warm coffee I decided to give you my opinion regarding some Avene products I've been using for a while  now.
Τα προϊόντα τα παρέλαβα σε αυτό το πολύ χαριτωμένο λευκό νεσεσεράκι που περιείχε το Cleanance gel και το Cleanance Cleansing Water.
The products arrived in this cute little white pouch which contained Cleanance Gel and Cleanance Cleansing Water.
Το gel το έχω δοκιμάσει και στο παρελθόν, είναι ένα δροσιστικό τζελ που γίνεται αφρώδες μόλις το βάλουμε σε βρεγμένο πρόσωπο. Καθαρίζει εντελώς το δέρμα από μεικαπ και ρύπους αλλά το δικό μου χρειάζεται μετά οπωσδήποτε ενυδάτωση γιατί σε κάποια σημεία νιώθω να με "τραβάει" λόγω του ότι είναι μεικτό.
I had already used the gel before, and it is a cooling gel that becomes foamy when you put in on damp skin. It cleanses skin thoroughly from makeup and dirt but mine needs definitely moisturizing afterwards because it tends to get dry as it is combination.
Από τα δύο όμως ξεχώρισα σίγουρα το cleansing water και το χρησιμοποιώ πάντα αφού έχω τελειώσει με το ντεμακιγιάζ μου. Νιώθω ότι αφού καθαρίσω το πρόσωπό μου με αυτό το νεράκι έχει φύγει και το τελευταίο υπόλειμμα μακιγιάζ και το νιώθω καθαρό χωρίς όμως να με "τραβάει" ή να χρειάζεται επιπλέον ενυδάτωση.
But definitely the one that stands out is the cleansing water and I always use it after finishing with taking off my makeup. I feel that after cleaning my face with this water every last residue of makeup is gone and it is clean without feeling dry or needing extra moisture.

Το cleansing water έχει ήδη μπει στην λίστα με τις επόμενες αγορές μου αφού είναι ακόμα ένα προϊόν από την Avene που δεν απογοήτευσε. Να πω επίσης ότι και τα δύο προϊόντα, όπως σχεδόν όλα της εταιρείας, έχουν ένα πολύ ουδέτερο αλλά για μένα ευχάριστο άρωμα αφού προορίζονται για προβληματικά ή ευαίσθητα δέρματα.
The cleansing water is already in the list of future purchases since it is one more Avene product that did not disappoint. I also want to add that both products, as almost all by this company, have a very neutral but pleasant smell since they are meant for problem or sensitive skin.

Εσείς έχετε δοκιμάσει τα συγκεκριμένα? Τι γνώμη έχετε για τα προϊόντα της γενικότερα?

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την κυρία Θεοδοσία Χανδρά και την Avene για την αποστολή των προϊόντων.

Have you ever tried these products? How do you feel about their products in general/

I would like to thank Mrs Theodosia Chandra and Avene for sending me these products.

Take care,
Menia

17 σχόλια:

  1. Το gel το χρησιμοποιώ εδώ και 2 χρόνια σχεδόν.. Αγαπημένο!!
    Το cleansing water δεν το έχω χρησιμοποιήσει αλλά θα το ήθελα.. :)
    Πολύ ωραία παρουσίαση κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα χρησιμοποιώ και τα δύο περίπου 4 χρόνια και έχω να πω μόνο τα καλύτερα!!! Εύχρηστα και πολύ αποτελεσματικά!Είδα ότι σχολίασες πως νιώθεις να σε τραβάει λίγο μετά το δέρμα...αν δεν κάνω λάθος νομίζω πως υπάρχει το ίδιο για μικτά δέρματα...θα το ρωτήσω γιατί αυτή την βδομάδα θα πάρω αφού μου τελείωσε και θα σου πω!!Κορίτσια τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι 100% value for money!!!Δοκιμάστε τα!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε έχουν βολέψει, είναι πραγματικά από τα καλύτερα που υπάρχουν. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. H Avene γενικως εχει πολυ καλα προιοντα.Τελεια τα cleanance θα τα παρω full size σιγουρα!!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία παρουσίαση των προ'ι'όντων! Εγώ δυστυχώς έχω μόνο ένα προ'ι'όν της avene και είναι κρέμα χεριών! Γενικά έχει πολύ καλής ποιότητας κρέμες προσώπου! Είχα κάποια δειγματάκια και τα δοκίμασα! Είμαι μέλος στο blog σου με το όνομα όλγα κόνιαρη! Αν θέλεις πέρνα καμιά βόλτα και από το δικό μου blog. www.beautywitholga.blogspot.gr -BeautyStars

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου εχω βραβειακια για ελα να τα παραλαβεις!
    http://rebeautyourself.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το gel το χρησιμοποιούσα για χρόνια, ήταν αρκετά καλό αλλά πιστεύω ότι το gel της la roche posay είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα! Το cleansing water δεν έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω αλλά ακούγεται αρκετά ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Exeis vraveiakia!!!:) http://morenasbeauty.blogspot.gr/2012/11/blog-awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερά προϊόντα...!

    Πέρνα από το blog μου έχεις βραβείο....!!!!

    http://efibeauty.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία προιόντα! Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά σίγουρα θα είναι μέσα στις επομενες αγορές μου! ;)
    http://mylifelamiavitamivida.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή