Σελίδες

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Eyeslices: ένας θησαυρός για τα μάτια μας!

Εσείς έχετε ακούσει ποτέ για τα Eyeslices? Εγώ είχα την ευκαιρία να τα δοκιμάσω πριν λίγο καιρό και πραγματικά έμεινα έκπληκτη από το αποτέλεσμα!
Πρόκειται για επιθέματα κρυογέλης τα οποία αφού τα αφήσετε για περίπου 10 λεπτά στο ψυγείο τα τοποθετείτε για 6-7 λεπτά στα μάτια και τα αποτελέσματα είναι άμεσα! Τυχόν κοκκινίλες και πρηξιματάκια εξαφανίζονται και αμέσως φωτίζεται η περιοχή των ματιών και νιώθεις μια αίσθηση δροσιάς και ανανέωσης. Και φυσικά μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε ξανά έως και 10 φορές!
Κυκλοφορούν διαφορετικά επιθέματα ανάλογα με τις ανάγκες σας, για κόκκινα ερεθισμένα μάτια, για ρυτίδες και λεπτές γραμμές, για αλλεργικά συμπτώματα και ενυδάτωση, για μαύρους κύκλους και σακούλες.
Κατά την γνώμη μου πρόκειται για ένα επαναστατικό προϊόν και κάτι που έλειπε από την ελληνική αγορά σχετικά με την φροντίδα των ματιών, που όλοι ξέρουμε πόσο ευαίσθητα είναι καθώς εκτίθενται καθημερινά σε τόσους πολλούς εξωτερικούς παράγοντες.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να συμβουλευτείτε το site Eyeslices Professional.

Εσείς έχετε δοκιμάσει ποτέ κάποιο από τα eyeslices? Ποιά ήταν η εμπειρία σας?

Φιλιά,
Μένια

2 σχόλια:

  1. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά ακούγονται φανταστικά!!Αν είναι και η τιμή τους προσιτή θα είναι σίγουρα μια από τις επόμενες αγορές μου.Φυσικά μόλις τα δοκιμάσω θα επιστρέψω με εντυπώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ και καιρό τα είχα δει αλλά ήμουν διστακτική να τα δοκιμάσω. Νομίζω με έπεισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή