Σελίδες

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Erre Due Volumizing Waterproof Mascara*

Γεια σας κορίτσια!
Σήμερα θα σας μιλήσω για την νέα αδιάβροχη μάσκαρα της Erre Due.

Τι λέει η εταιρεία:
Μάσκαρα για εντυπωσιακό όγκο με αδιάβροχη σύνθεση για ένταση στις βλεφαρίδες και δεν τις κολλάει. Ιδανική για χρήση από το πρωί έως το βράδυ. Οφθαλμολογικά ελεγμένη και paraben free.

Την δοκίμασα σε δύο χρώματα - μαύρο και μπλε ελεκτρίκ. Το βουρτσάκι της είναι πλαστικό, κάτι που εμένα προσωπικά με διευκολύνει αφάνταστα στο να μην μουντζουρώνω τα μάτια μου όταν την εφαρμόζω. Διαχωρίζει πολύ ωραία τις βλεφαρίδες, δεν τις κολλάει και τις κάνει εντυπωσιακά μακριές. Δυστυχώς δεν δίνει όγκο αλλά μόνο χρώμα και μήκος, οπότε μέσα στο καλοκαίρι με βόλεψε πολύ, αφού την χρησιμοποίησα πολλές φορές σαν το μόνο μακιγιάζ - λόγω του οτι είναι και αδιάβροχη.


Δεν μου δημιούργησε κανένα ερεθισμό ή τσούξιμο στα μάτια, αφού είναι οφθαλμολογικά ελεγμένη και δεν περιέχει paraben. Γενικά έμεινα συνολικά πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα, και θεωρώ οτι είναι ιδανική για όλες τις ηλικίες, για ένα καθημερινό μακιγιάζ.

Εσείς έχετε δοκιμάσει την μάσκαρα αυτή? Γενικά τι ψάχνετε σε μια μάσκαρα? Περιμένω να ανταλλάξουμε απόψεις κάτω στα σχόλια. Μέχρι την επόμενη φορά να περνάτε καλά!

Φιλιά


6 σχόλια:

  1. δεν εχω δοκιμασει καμμια απο τις δυο αν κ θα προτιμουσα την μαυρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως αν τύχει και δοκιμάσεις κάποια να διαλέξεις την μπλε και θα με θυμηθείς ;)

      Διαγραφή
  2. Η μπλε ελεκτρίκ πρέπει να δείχνει φοβερή στα μάτια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλύτερη από την μαύρη και νομίζω οτι τις κάνει και πιο μακριές! xoxo

      Διαγραφή
  3. Αυτή η μπλέ..μάλλον στα όνειρά μου θα μείνει..χαχαχ
    Όλο λέω να την πάρω και όλο καταλήγω με ένα σωρό άλλα πράγματα!
    Πολύ όμορφο post <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!!! Άσε κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω..πάω για ένα πράγμα και καταλήγω με δέκα άσχετα! Πάντως είναι πολύ ωραία η μπλε κουκλίστικες τις κάνει τις βλεφαρίδες. Φιλια πολλά!

      Διαγραφή