Σελίδες

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Macadamia No Tangle vs Tangle Teezer

Γεια σας κορίτσια!
Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα αγαπημένο μου θέμα...τα μαλλάκια!!
Πρίν αρκετό καιρό απέκτησα δύο βούρτσες που πιστεύω αξίζει να τους κάνουμε μια σύγκριση.

Hello everyone!
Today I am going to discuss a favorite topic of mine...hair!!
A while ago I got two brushes which I think are worth a comparison.


Αριστερά είναι η Macadamia No Tangle brush και δεξιά η πολυδιαφημισμένη Tangle Teezer σε compact για την τσάντα μου.

On the left there is Macadamia No Tangle brush and on the right the infamous Tangle Teezer in compact for my handbag.


Macadamia No Tangle brush

Χρησιμοποιεί ένα μοναδικό σχεδιασμό με ευλύγιστα δοντάκια ώστε να ξεμπερδεύει απαλά τους κόμπους των μαλλιών, χωρίς να τα καταστρέφει και χωρίς καθόλου πόνο. Με το άνισο ύψος που έχουν τα δοντάκια,μειώνεται στο ελάχιστο το τράβηγμα των μαλλιών, που προκαλεί σπάσιμο και ψαλίδα.

It utilizes a unique "flex bristle" design that gently diffuses tangles and knots, painlessly and safely detangling your hair. The uneven bristles eliminate pulling, split-ends and breakage.

Την χρησιμοποιώ σε βρεγμένα μαλλιά μετά το λούσιμο αφού κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται. Τα ξεμπερδεύει πολύ εύκολα χωρίς να τα τραβάει και χωρίς να τα σπάει. Δεν πονάει στο ξεμπέρδεμα και είναι πολύ απαλό στο δέρμα του κεφαλιού, ειδικά στο δικό μου που λόγω ξηροδερμίας και φαγούρας είναι φοβερά ευαίσθητο. Επίσης το χρησιμοποιώ και όταν ισιώνω τα μαλλιά μου με την πρέσα, αφού βοηθάει εξαιρετικά να πιάνω ακριβώς την ποσότητα μαλλιών που χρειάζεται. Και φυσικά μετά το βούρτσισμα αφήνει τα μαλλιά πολύ λαμπερά.

I use it after washing my hair since it does exactly what is promised. It detangles my hair so easily without pulling or breaking them. It is absolutely pain-free and very gentle on the scalp, especially mine which is extra sensitive due to dandruff and itchiness. I also use it when I straighten my hair with the flat iron, since it helps remarkably to grab exactly the amount of hair I need. And of course after brushing it leaves the hair really shiny.


Η τιμή της ξεκινάει από 9 έως και 14 ευρώ και μπορείτε να την βρείτε σε πολλά site του εξωτερικού αλλά και στην Ελλάδα.

The price varies between 9 to 14 euro and you can find it on a lot of websites, abroad and in Greece.

http://www.hqhair.com/macadamia-no-tangle-brush-pink/10790497.html
http://www.ariane.gr/pd/macadamia-no-tangle-styler-brush-1129.htm?lang=el&path=827476538
http://www.lookfantastic.com/macadamia-no-tangle-brush-green/10790499.html
http://www.beautybay.com/haircare/macadamianaturaloil/notanglebrush/?mkwid=s0cALGcKY_dc&pcrid=29550637456&kword=macadamia%20no%20tangle%20brush&match=e&plid=&gclid=CN_Y3anWgLsCFU_ItAodzmcATw

Tangle Teezer Compact Styler - Cool Britannia

Στην ίδια φιλοσοφία κινείται και αυτή η βούρτσα, που εγώ την αγόρασα σε compact μορφή για να την παίρνω μαζί μου παντού εύκολα. Τα δοντάκια σε αυτή εδώ είναι λίγο πιο κοντά, κάτι το οποίο το κάνει δύσκολο να την χρησιμοποιήσω για να ξεμπερδέψω τα μαλλιά μου, που είναι πυκνά και με χοντρή τρίχα. Την έχω όμως στην τσάντα μου όποτε θέλω να φρεσκάρω τα μαλλιά μου και κάνει την δουλειά της μια χαρά!

The same philosophy applies for this brush also, which I got in compact so that I can take it with me everywhere I go. The bristles on this one are a bit shorter, which makes it a bit difficult to use it for detangling, since my hair is very thick and dense. However, I always carry it in my handbag for a quick brush up during the day - works like a charm!


Έχει ένα καπάκι που κουμπώνει στη μέση της βούρτσας, για να προστατεύει τα δοντάκια και να μην στραπατσάρεται στην τσάντα σας. Η τιμή της είναι λίγο πιο τσιμπημένη από την πρώτη και ξεκινάει από 14 έως 19 ευρώ. Εγώ την δική μου την αγόρασα από το lookfantastic.com και μου κόστισε 14,43€.

It has a click-on cover to protect teeth and keep it clean on-the-go. The price is a bit higher than the first on and varies between 14 to 19 euro. I got mine from lookfantastic.com for 14.43€

http://www.ariane.gr/pd/tangle-teezer-compact-styler-cool-britannia-1801.htm?lang=el&path=-106695761
http://www.beautybay.com/accessories/tangleteezer/g/compactstyler/
http://www.feelunique.com/brands/tangle-teezer/compact-styler
http://www.lookfantastic.com/tangle-teezer-compact-styler-feline-groovy/10632907.html

Ποιά θα διάλεγα τελικά σαν την αγαπημένη μου? Σίγουρα την Macadamia No Tangle αφού έχει δοντάκια στο ιδανικό μήκος για τα δικά μου πυκνά μαλλιά και πραγματικά είναι η πρώτη που μου έρχεται στο μυαλό όταν θέλω να ξεμπερδέψω τα μαλλιά μου. To Tangle Teezer νομίζω θα το αγαπήσουν περισσότερο κοπέλες με πιο λεπτή τρίχα λόγω του μήκους που έχουν τα δοντάκια του.

Which of the two would I pick as my favorite? Definitely the Macadamia No Tangle since its bristles are the ideal length for my dense long hair and it is actually the first one that comes in mind when I need to detangle my hair. I believe that Tangle Teezer will become a favorite for girls with finer hair due to the bristles length.


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από τις δύο? Τι εντυπώσεις σας άφησαν? Πείτε μου στα σχόλια από κάτω. Μέχρι την επόμενη φορά να προσέχετε και να περνάτε υπέροχα.

Α ναι ξέχασα να σας υπενθυμίσω ότι...έμεινε ακριβώς ένας μήνας για τα Χριστούγεννα!

So have you tried any of the two? What did you think? I'd love to read your comments below. Until next time take care and have a great time.

Oh yes I forgot to remind you that...there is exactly one month until Christmas!





7 σχόλια:

  1. Πολύ καλό review, τα είπες όλα! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τέτοιου είδους χτένες - βούρτσες οπότε με ενημέρωσες πλήρως! thanx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I never saw such brush in my live! I sounds really good :D No pain, that's good!
    ps: Giveaway on our blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν τις έχω χρησιμοποιήσει γιατί λυπάμαι τόσα λεφτά για μία βούρτσα!πάντως πολύ ωραίο review!κατατοπιστικότατο!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σουπερ αναλυτικο post! Φαινονται πολυ αποτελεσματικες με το ξεμπερδεμα των μαλλιων και νομιζω αξιζει να τις δοκιμασουμε! Εαν θελεις ριξε μια ματια στο νεο μας blog! Θα χαρουμε πολυ να γινεις μελος της παρεας μας! http://cherry2blossom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή