Σελίδες

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Weekly favorites #1

Γεια σας beauties!
Σήμερα θα δούμε μαζί τα αγαπημένα μου αυτής της εβδομάδας!


Έτοιμες?


  1. MAC Heroine Matte lipstick
  2. SIGMA F40 Large Angled Contour
  3. KORRES Professional Long Lasting Eyeliner 01 Black
  4. CLINIQUE Quickliner for eyes 10 Intense Truffle
  5. LIME CRIME Velvetines liquid lipstick in Red Velvet
  6. LANCOME Hypnose Star mascara in Noir Midnight
  1. KORRES Magnolia Bark First Wrinkles Day Cream
  2. LIERAC Exclusive Intense Nuit - Wrinkle Filling Night Cream
  3. LA ROCHE POSAY Redermic [R] Eyes review here
  1. LORVENN Paris Exotic Oil
  2. THE BODY SHOP Vanilla Body Mist
  3. DOVE Purely Pampering Shea Butter & Vanilla soap bar
  1. PANTHENOL EXTRA Sun Care Κρέμα & Stick προσώπου SPF50+ 
  2. APIVITA Face Scrub with Apricot
  3. KORRES nail colour in 32 Light Mocca
Αυτά ήταν! Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά και φυσικά αν θέλετε review μπορείτε να μου το ζητήσετε στα σχόλια.
Μέχρι την επόμενη φορά φιλιά πολλά!


9 σχόλια:

  1. Έχουμε το ίδιο velvetine!!! δεν είναι πραγματικά υπέροχο?!!!!
    Το Heroine είναι μέσα στην λίστα μου!!
    Φιλιάααα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλειο το λατρεύω!! Το Heroine να το πάρεις οπωσδήποτε είναι καταπληκτικό εγώ το ερωτεύτηκα. Φιλιά πολλά σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Πωπω όλα ενα και ένα είναι!!!Αγαπημένο το Exotic Oil!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ιωάννα μου! Πραγματικά υπέροχο λαδάκι και μυρίζει ονειρεμένα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Εντάξει το Exotic Oil είναι το αγαπημένο μου όχι του μήνα αλλά του 2013 και του 2014 και του 2015 μην σου πω! Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά υπέροχο συμφωνώ! Επαγγελματική δουλειά κάνει. Φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  5. εχουμε το ιδιο body mist είναι φανταστικο

    σε περιμένω και στη δική μου σελίδα!!! http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή