Σελίδες

Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Review: Avene Ystheal+ Emulsion

Καλησπέρα σε όλους!
Εύχομαι καλό μήνα και ένα υπέροχο και μακρύ καλοκαίρι σε όλους μας, αν και ο καιρός δεν συμφωνεί μαζί μου...
Η σημερινή ανάρτηση αφορά σε ένα προϊόν που χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και ήθελα να σας το παρουσιάσω αλλά και να σας πω τις εντυπώσεις μου.


Πρόκειται για την Avene Ystheal+ Emulsion για κανονική προς μεικτή επιδερμίδα.
Ενδείξεις: Πρόληψη και διόρθωση των πρώτων σημείων της δερματικής γήρανσης: πρώτες ρυτίδες και λεπτές γραμμές, απώλεια τόνου, λάμψης και ελαστικότητας.
Ιδιότητες: Οι πρώτες εκδηλώσεις της ηλικίας συνδέονται με την επιβράδυνση του μεταβολισμού των κυττάρων του δέρματος και τις επαναλαμβανόμενες επιθέσεις των ελεύθερων ριζών (οξειδωτικοί παράγοντες που οφείλονται - μεταξύ άλλων - στην έκθεση στις UV). Κατοχυρωμένος συνδυασμός Ρετιναλδεϋδης, η πιο αποτελεσματική μορφή Βιταμίνης Α και Προ-τοκοφερύλιου, φυσιολογικό προμόριο Βιταμίνης Ε (τοκο-φερόλη), η κρέμα αυτή σβήνει τις ρυτίδες και ξαναδίνει στο δέρμα τη χαμένη λάμψη του.


Το O.G.G. ενισχύει τη δράση της Ρετιναλδεϋδης για ενισχυμένη αντιρυτιδική δράση και προστατεύει την ελαστικότητα της επιδερμίδας, για πιο σφριγηλό και ελαστικό δέρμα.
Περιέχει ιαματικό νερό της Avene, καταπραϋντικό και αντι-ερεθιστικό, προσφέρει στο δέρμα άμεσο αίσθημα άνεσης. Χάρη στη λεπτόρρευστη υφή της, η Ystheal+ Emulsion ταιριάζει απόλυτα στο κανονικό και το μεικτό δέρμα, αφήνοντάς το καθαρό και ματ. Έχει διακριτικό ροδακινί χρώμα και είναι χωρίς άρωμα. Λόγω του οτι περιέχει ρετινόλη, είναι καλύτερο να την χρησιμοποιούμε το βράδυ σε πρόσωπο και λαιμό.


Ομολογώ οτι αυτή η κρέμα με εξέπληξε τόσο ευχάριστα και αναπάντεχα με τα αποτελέσματα που είδα στο δέρμα μου. Μόλις την απλώσω στο δέρμα νιώθω οτι ενυδατώνεται βαθιά και απορροφάται πολύ γρήγορα χωρίς να αφήνει κανένα υπόλειμμα. Η επιδερμίδα γίνεται λεία και λαμπερή χωρίς να γυαλίζει από λιπαρότητα όπως συμβαίνει συνήθως με τις αντιρυτιδικές κρέμες.
Από τις πρώτες κιόλας φορές που άρχισα να την χρησιμοποιώ είδα ορατή τη διαφορά στο δέρμα μου. Κατά την άποψή μου είναι ιδανική για ηλικίες μετά τα 30 και για πρόληψη αλλά και για λείανση των πρώτων ρυτίδων. Επίσης μου αρέσει πολύ η αντλία-δοσιμετρητής που έχει, αφού είναι πρακτικό αλλά και το προϊόν δεν έρχεται σε επαφή με τον αέρα ή τα χέρια μας.

ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΡΩΜΑ ΚΑΙ PARABEN
Μπορείτε να την βρείτε στα φαρμακεία με προτεινόμενη λιανική τιμή γύρω στα 26€.

Εσείς έχετε δοκιμάσει την κρέμα αυτή? Πως σας φάνηκε στο δικό σας δέρμα?

Φιλιά πολλά

6 σχόλια:

  1. Ακόμη δεν είμαι σε ηλικία για να την δοκιμάσω !!Αλλά θα την προτείνω στην μαμά μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνεις! Φιλιά πολλά σε ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Διαγραφή
  2. Την έχω δοκιμάσει. ¨Οντως ισχύουν όλα αυτά που περιγράφεις. Πολύ καλή ανάρτηση!!!Well done my friend!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τις καλύτερες νομίζω. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου για το σχόλιο!!

      Διαγραφή