Σελίδες

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Ας μιλήσουμε για μαλλιά!!!



Γεια σας και πάλι!
Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για μαλλιά και για το τι κάνω εγώ για να τα φροντίζω και να τα διατηρώ όσο το δυνατόν υγιή και λαμπερά.
Εδώ και ένα χρόνο περίπου τα έβαψα πυρόξανθα και αναγκαστικά έκανα ντεκαπάζ. Όπως ίσως ξέρετε, όσες το έχετε επιχειρήσει, η τρίχα ταλαιπωρείται πάρα πολύ και γίνεται πιο σκληρή και άγρια από πριν. Επίσης σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως και στην δική μου, εμφανίζεται ξηροδερμία και φαγούρα.

Ας ξεκινήσουμε από το πρώτο βήμα που είναι φυσικά το λούσιμο.

Κανονικά χρησιμοποιώ το Hydrate Shampoo της Pureology για ξηρά και βαμμένα μαλλιά που είναι το αγαπημένο μου και το έχω αγοράσει ήδη δύο φορές. Επειδή όμως το βρίσκω μόνο online, αυτή τη στιγμή είναι σε έλλειψη. Έχει μωβ χρώμα και βοηθάει στο να μην ξεθωριάζει εύκολα το πυρόξανθο στα μαλλιά μου. Θα κάνω αναλυτικό review γιατί πραγματικά το θεωρώ κορυφαίο.

Χρησιμοποιώ δύο σαμπουάν αυτή τη στιγμή, το Phytokeratine της Phyto και το Propoline της Apivita με σιτάρι και πρόπολη για ξηρά-βαμμένα μαλλιά.


Phytokeratine
Από τη σειρά της Phyto με φυτική κερατίνη, που περιλαμβάνει εκτός από το σαμπουάν, μαλακτική κρέμα και ορό. Το Kerato-Filler κάνει «ένεση» φυτικής κερατίνης κυριολεκτικά στην καρδιά της τρίχας. Τα σπασίματα της τρίχας επανορθώνονται, τα μαλλιά αναδομούνται, ενυδατώνονται και γίνονται λεία. Χρειάζεται μικρή ποσότητα και απαλό μασάζ στο τριχωτό. Το μυστικό της λάμψης – ξεβγάλτε τα μαλλιά σας με σχεδόν κρύο νερό για να κλείσουν τα λέπια της τρίχας!

Apivita Propoline με σιτάρι και πρόπολη
Όταν νιώθω ότι εμφανίζεται πάλι ξηροδερμία και φαγούρα λούζω στο τέλος τα μαλλιά μου με αυτό το σαμπουάν και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά άμεσο. Το καλύτερο που έχω χρησιμοποιήσει για αντιμετώπιση ξηροδερμίας και φαγούρας μαζί. Έχει 85% φυσική σύνθεση και βοηθά στην απομάκρυνση της πυτιρίδας και συμβάλλει στην εξυγίανση του τριχωτού χάρη στη πρόπολη και το σαλυκιλικό οξύ. Ενυδατώνει και περιποιείται τα ξηρά, βαμμένα μαλλιά χάρη στις πρωτεϊνες σιταριού, την αλόη και το μέλι. Προστατεύει τα μαλλιά και το τριχωτό από τις επιθέσεις του περιβάλλοντος, διατηρώντας την ισορροπία της βιοχλωρίδας του τριχωτού χάρη στο Bio Cotton protection system (μελίτωμα βαμβακιού + ολιγοσακχαρίτης + αργινίνη).

Phytobaume Volume express conditioner
Για γαλάκτωμα χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο που απευθύνεται σε λεπτά μαλλιά. Τα μαλλιά γίνονται ευκολοχτένιστα, αποκτούν πλούσιο όγκο, και είναι ορατά πιο πυκνά και λαμπερά. Δεν περιέχει σιλικόνη και είναι αρκετά πλούσιο σε υφή.

Macadamia Natural Oil Deep Repair Mask
Και φυσικά όταν νιώθω ότι τα μαλλιά μου χρειάζονται το κάτι παραπάνω, επιπλέον ενυδάτωση και απαλότητα, αυτό είναι το προϊόν που με έχει εκπλήξει με την αποτελεσματικότητά του και το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους. Εμπλουτισμένη με έλαια  macadamia και argan, τρέφει σε βάθος, επανορθώνει και χαρίζει βελούδινη απαλότητα στα μαλλιά που διαρκεί. Έχει υπέροχο άρωμα που με ακολουθεί ακόμα και την επόμενη μέρα που θα την χρησιμοποιήσω. Εγώ την αγόρασα από το  Beauty Bay 32 ευρώ τα 500ml και σίγουρα θα την ξαναγοράσω μόλις τελειώσει.


Και φυσικά το τελευταίο στάδιο είναι το στέγνωμα και το ίσιωμα με το Bellissima της Imetec.
Στα τρία πρώτα λουσίματα μετά τη βαφή δεν βάζω μαλακτική ή μάσκα για να μην ξεθωριάσει γρήγορα το χρώμα, οπότε για να τα ξεμπλέξω τα ψεκάζω με το spray conditioner Aqua Light της Pantene και ξεμπλέκουν πανεύκολα!

Joico K-Pak Style Smoothing Balm
Σε νωπά μαλλιά βάζω αυτή την κρέμα της Joico που ενεργοποιείται με την θερμότητα. Μυρίζει υπέροχα και βοηθάει απίστευτα στο να μην φριζάρουν τα μαλλιά και να είναι πιο εύκολα να τα χειριστώ αργότερα που θα τα ισιώσω. Ακόμα ένα επαγγελματικό προϊόν που και πάλι το βρίσκω online.

Pantene Pro-V Spray Λάμψης και Θερμοπροστασίας
Το χρησιμοποιώ πρίν ισιώσω τα μαλλιά μου με την πρέσα και είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Μυρίζει πολύ όμορφα όπως όλα τα προϊόντα της εταιρείας. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ότι ψεκάζει το προϊόν κατευθείαν στο μαλλί και όχι σαν εκνέφωμα οπότε και το βρέχει περισσότερο και πρέπει να ψεκάζω περισσότερο προϊόν...

Αυτή λοιπόν είναι η δική μου ρουτίνα φροντίδας και styling των μαλλιών μου. Τι γνώμη έχετε? Εσείς τι κάνετε για τα μαλλιά σας? Θέλω πολύ να πάρω ιδέες και γνώμες απο σας!

Πολλά φιλιά
Μένια
 



 

  
 

9 σχόλια:

  1. polu wraia proionta!!den eimai xan8ia...alla an imoun sigoura 8a evaza purple shampoo!exw dei oti uparxoun antistoixa kai gia kastanes!
    p.s...vazeis kai to spray tis pantene kai to joico prin kaneis presa???den einai too much?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάζω το Joico πριν τα στεγνώσω με πιστολάκι...αν δεν το βάλω φριζάρουν απίστευτα και δεν τιθασεύονται με τίποτα...την πρέσα την βάζω σε στεγνό μαλλί και συνήθως την επόμενη μέρα του λουσίματος, οπότε βάζω και το spray! Ελπίζω να σε κάλυψα και χαίρομαι που σου αρέσει το blog! xx

      Διαγραφή
  2. p.s...prin ligo anakalupsa to blog sou kai m'aresei polu!!
    m'aresoun polu ta follow button sou panw dexia...an epitrepetai apo pou ta exeis vrei??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θεωρώ πως η Apivita διαθέτει από τα κορυφαία προϊόντα στην αγορά, για την περιποίηση των μαλλιών! Έχω δοκιμάσει άπειρα προϊόντα, αλλά τέτοια ποιότητα στην ανάλογη τιμή, δε βρήκα πουθενά αλλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπλήκτικό post!Μου άρεσε πολύ! Έχω τρέλα με τα μαλλιά μου και στο παρελθόν τα είχα βάψει πολύ κανθά και από τις βαφές είχε καεί το μαλλί μου! Ευτυχώς μετά από πολύ περιποίηση τα μαλλια΄μου βρήκαν την υγεία τους!
    Τα προίόντα της Phyto είναι εξαιρετικά! Θέλω πολύ να δοκιμάσω την μάσκα της Macadamia Natural Oil! Το συγκεκριμένο σίδερο της Bellissima το είχα γηια πολά χρόνια μέχρι που μου χάλασε! Είναι το καλύτερο που υπάρχει! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις οπωσδήποτε τη μάσκα είναι υπέροχη και κάνει τα μαλλιά βελούδινα και μοσχομυριστά. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε το post! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Το τελευταίο της Pantene το χρησιμοποιώ και εγώ και είναι το αγαπημένο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή